UTV 1100 Diesel

Geriausiai dirbantis aukščiausios serijos UTV su patikimu japonišku „Kubota“ dyzeliniu varikliu. „LINHAI UTV1100 Diesel“ turi viską, ko reikia darbui: didelis kėbulas, ant kurio galite pakrauti net pusę tonos krovinio, 800 kg trauka, tvirta važiuoklė su 2x4 / 4x4 pavara, lengvas valdymas ir aukšta darbo etika. 

 

Galimos spalvos: 

nuo 14,699 įsk. PVM

UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel
UTV 1100 Diesel

„Kubota Diesel“ variklis

„Kubota Diesel“ variklis

„Kubota“ yra kokybės ir patikimumo garantas. Lengvas, galingas ir nereiklus japoniškas trijų cilindrų dyzelinis variklis „Kubota D1105“ garsėja patikimumu ir ilgu tarnavimo laiku. „E-TVCS“ technologijos dėka variklis turi minimalų tiukšmingumą ir mažas sąnaudas. Viską dar papildo moderniausia Kanados „CVTech“ automatinė pavarų dėžė.

Elektrinis vairo stiprintuvas

Elektrinis vairo stiprintuvas

Vairo stiprintuvas palengvina vairavimą ir padidina komfortą, saugumą. Vairo stiprintuvo dėka vairuoti yra daug lengviau, ypač važiuojant nedideliu greičiu ar sukant vietoje. Vairo stiprintuvas veikia kaip amortizatorius, kai priekinis ratas atsitrenkia į paslėptą uolą, duobę ar kelmą stiprintuvas sugeria didžiąją energijos dalį, o smūgis neišmuša vairo iš jūsų rankos.

4x4 pavara su dviem diferencialais ir „Turf“ režimu

4x4 pavara su dviem diferencialais ir „Turf“ režimu

Elektra sujungiama visų varančiųjų ratų pavara su priekiniais ir galiniais diferencialo užraktais garantuoja puikų pravažumą bekelėje. Vienu mygtuko paspaudimu galite pasirinkti galinių ar visų varančiųjų ratų pavarą, taip pat galite įjungti abu diferencialus, kad ženkliai padidintumėte sukibimą. „Turf “ režimas ypač naudingas važiuojant tvarkinga veja arba sukant nedideliu spinduliu. Šiuo režimu varomas tik galinis dešinysis ratas. Kadangi du galiniai ratai nėra sujungti, UTV pasisuka lengviau

Važiuoklė

Važiuoklė

Tvirta važiuoklė su žemu svorio centru garantuoja puikų stabilumą ir puikų valdymą bekelėje. Visi ratai yra nepriklausomai pakabinami su lengvai reguliuojama pakaba. Manevringumą taip pat užtikrina elektrinis vairo stiprintuvas ir labai mažas posūkio spindulys.

Lengvas valdymas

Lengvas valdymas

Vairas, pavarų svirtis ir visi valdikliai yra aiškiai ir ergonomiškai išdėstyti. Viskas yra tiksliai ten, kur to intuityviai tikiesi

Galingi stabdžiai

Galingi stabdžiai

Didelių matmenų diskiniai stabdžiai suteikia įtikinamą stabdymo jėgą. Stabdžiai yra lengvai nuspėjami ir patikimai sustabdys jus net esant dideliam kroviniui ar pilnai pakrautai priekabai.

Prietaisų skydelis

Prietaisų skydelis

Prietaisų skydelis su mėlynai apšviestu ekranu yra lengvai skaitomas ir pateikia visą svarbią informaciją - skaitmeninį tachometrą, skaitmeninį spidometrą, ridos rodiklį, darbo valandų indikatorių, įjungtą 2WD / 4WD indikatorių, aušinimo skysčio temperatūros indikatorių, skaitmeninį degalų matuoklį, neutralų indikatorių, tolimųjų šviesų, posūkių rodiklius, įjungtą atbulinės eigos pavarą ir variklio indikatorių.

Papildoma įranga

Papildoma įranga

Į standartinę komplektaciją įeina: elektrinis vairo stiprintuvas EPS, ypač stipri gervė su 4500 svarų traukos jėga, sulankstoma kojų apsauga, priekinis apsauginis rėmas, plieniniai apsauginiai šoniniai rėmai, 14 colių ratai su šešių sluoksnių padangomis, ROPS sertifikuotas apsauginis narvas , vilkimo įtaisas, sėdynė su saugos diržais, laikymo dėžė prietaisų skydelyje, dvigubi projektoriaus žibintai, LED dienos šviesos žibintai ar akustinis atbulinės eigos signalas.

Variklis

Modelis: „Kubota Diesel D1105-E3B“, pagamintas Japonijoje
Tipas: keturtaktis skysčiu aušinamas trijų cilindrų
Tūris: 1124 cm3
Angos x taktas: Ø 78 x 78,4 mm
Kompresija: 24:1
Galia: 24.8 HP
Sukimo momentas: 72 Nm @ 3000 / min
Aušinimas: kapalinou + skystis + elektrinis ventiliatorius

Pavara

 

Pavaros: 2x4 / 4x4,elektra perjungiamos, 2 rakinami diferencialai
Transmisija: automatinė, CVTech, L/H/N/R su atbuline eiga + variklio stabdys
Diferencialo užraktas: priekis ir galas
Galinė pavara: kardanas

Važiuoklė 

Priekinė pakaba: nepriklausoma (IRS), dvigubos A
Galinė pakaba: nepriklausoma (IRS), dvigubos A
Priekinė pakaba: hidrauliniai amortizatoriai su reguliuojama spyruoklės išankstine apkrova
Galinė pakaba: hidrauliniai amortizatoriai su reguliuojama spyruoklės išankstine apkrova
Priekiniai stabdžiai: 2x hidraulinis diskas
Galiniai stabdžiai: 2x hidraulinis diskas
Stovėjimo stabdys: rankinis
Priekinės padangos: AT26 x 9 - 14
Galinės padangos: AT26 x 11 - 14

Išmatavimai ir svoris

Ilgis 3018 mm
Plotis 1520 mm
Aukštis 1905 mm
Sėdynės aukštis  915 mm
Žibintų aukštis  240 mm
Važiuoklės bazė 1930 mm
Tuščio svoris 700 kg
Apkrova 500 kg
Traukos galia 800 kg
Kuro bakas 35 l
Kėbulo matmenys 1020 x 1470 x 400 mm

Kitos funkcijos

Ekranas:                    

Skaitmeninis daugiafunkcis ekranas: tachometras, spidometras, didžiausias pasiektas variklio sūkių skaičius, didžiausias pasiektas greitis, vidutinis greitis, dviejų parų ridos skaitikliai, viso rida skaitiklis, dienos rida skaitiklis, viso rida skaitiklis, degalų matuoklis, diagnostikos gedimo kodas, borto laikrodis
Indikatoriai: 4x4, įjungta pavara, variklio perkaitimas, variklio alyva, posūkio signalai, apšvietimas


Pastaba

Importuotojas pasilieka teisę be išankstinio įspėjimo keisti kainas ir specifikacijas.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naudodamiesi šia svetaine Jūs sutinkate, kad slapukai (engl. cookies) būtų naudojami.     Gerai   Daugiau informacijos